جزیره کامپیوتر
با سلام اینجا نرم افزار زیاده بنر و قالبم طراحی میکنیم نمونه هاش در پست ها دیده میشود
 
 

هکرها از این دستگاه برای پیدا کردن رمز عبور شما استفاده میکنند!

 
فارنت: اغلب درمورد ایدههای مبتکرانهای که هکرها برای نفوذ به سیستمهای امنیتی از آن استفاده میکنند صحبت میکنیم اما خیلیکم اتفاق میافتد که بتوانیم روند انجام این کار را ببینیم. در شکل زیر دستگاهی که برای سرقت رمز عبور شما استفاده میشود را مشاهده میکنید.

در یک کنفرانس امنیتی با نام Passwords^12 که اخیرا برگزار شد محققی بهنام Jeremi Gosney تجهیزاتی که هکرها از آن برای سرقت رمزهای عبور استفاده میکنند را نمایش داد.


چیزی که مشاهده میکنید مجموعهای از ۵ سرور ۴U است که مجهز به ۲۵ کارت گرافیکی Radeonبوده و توانایی تبادل اطلاعات تا ۱۰ گیگابایت برثانیه را دارند. برروی این دستگاه برنامهای برای کرک کردن رمزعبور وجود دارد که توانایی پردازش و جستجو در بین ۳۴۸ میلیارد پسورد ترکیبی با پروتکل NTLM را دارد و به عبارت دیگر مجموعهای از پسوردهای امن در زمان بسیار کمی میتوانند مورد حمله قرار بگیرند.
بهعنوان مثال با این دستگاه و تجهیزات آن یک رمزعبور ۱۴ کاراکتری رمزگذاری شده توسط ویندوز ایکسپی در شش دقیقه کشف خواهد شد. این مسئله ممکن است شما را در مورد رمزعبورهایی که استفاده میکنید به فکر فرو ببرد، اگر شما از رمزعبورهای طولانی و با حروف تصادفی و غیرقابل حدس استفاده نمیکنید هکرها شما را به دام خواهندانداخت.
بله! رمزعبورهایی که قبلا به میلیونها سال زمان برای کشف شدن احتیاج داشت امروزه به راحتی در چندساعت کشف میشوند. بنابراین اگر همچنان از پرطرفدارترین و البته ضعیفترین پسوردهای سال ۲۰۱۲ استفاده میکنید بهتر است تا دیر نشده و گرفتار این دستگاه نشدهاید، رمزعبورهایی طولانی و مطمئن انتخاب کنید.

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:21 :: توسط : محمدرضا

خلق پرتره سه بعدی در اتاقک عکاسی Makerbot



Makerbot یکی از شرکت های پیشرو و موفق در زمینه چاپ سه بعدی و خلق سخت افزار لازم در این زمینه است. این شرکت اکنون سراغ یک اتاقک عکاسی چاپ سه بعدی رفته است که به کاربر امکان می دهد نسخه سه بعدی از سر خود را به صورت چاپ تک رنگ تحویل بگیرد.

البته هنوز جزئیات این محصول چندان مشخص نیست و تنها نمونه ای از آن در ژاپن راه اندازی شده است. اما گفته می شود این سرویس به شیوه ای از عکسبرداری فراتر از قلمرو عکاسی دیجیتال امروزی مجهز شده است. نکته بسیار جالب هزینه پایین استفاده از این اتاقک است. مشتری با نشستن پشت دستگاه ۵ دلار برای اسکن سر می پردازد و ۲۰ دلار هم هزینه چاپ سر و صورتش از وی دریافت می شود.

البته میکربات این شیوه خلاقانه را با همکاری Shapeshot به مرحله کاربردی رسانده است. این شرکت بیشتر در زمینه شخصی سازی تکنولوژی چاپ سه بعدی و تهیه تصاویر شخصی سه بعدی کار می کند.

اگر چه هنوز نگرانی در خصوص جایگزینی این شیوه چاپ با روش های مرسوم چاپ و عکاسی وجود ندارد، اما میکربات همیشه جلودار این تکنولوژی جدید بوده و باعث تغییر تصور و درک ما از رابطه میان چاپ و مواد مختلف و همچنین تکنولوژی 3D شده است. به نظر شما قدم بعدی در زمینه تکنولوژی چاپ سه بعدی چیست و چه ابداعی می تواند موجب استقبال بازار مصرف از آن شود؟

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:20 :: توسط : محمدرضا

لپ تاپ ایسر اسپایر وی 3-571 جی



V3 نسل جدیدی از لپتاپهای 14، 15 و 17 اینچی کمپانی Acer است که آن را تا حدی میتوان جایگزین مدلهای Aspire 5750G و Aspire 7750G نامید. همانند این مدلها، V3 نیز لپتاپیست مالتی مدیا با کیفیت ساخت و قدرت پردازشی بالا که نماینده ای از لپتاپهای آیندهی کمپانی Acer به شما میآید. V3 همانند اکثر لپتاپهای این کمپانی، کیفیت و عملکردی بسیار فراتر از قیمت خود ارائه میدهد و این امر سری V3 را به یکی از بهترین لپتاپها در این بازه قیمتی تبدیل کرده است. V3 در کانفیگ های مختلفی عرضه شده است و تقریبا تمام کاربران را از کاربران مبتدی خانگی و اداری گرفته تا کاربران حرفه ای و حتی علاقهمندان به بازیهای کامپیوتری، پوشش میدهد. خواننده نقد و بررسی این محصول باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: لپ تاپ نوع معمولی - وزن 2.6 کیلوگرم
پردازنده: Intel 3610QM 2.3GHz Core i7 3.3 GHz - Cache 6 MB - BUS 1333 MHz
حافظه: 8 GB DDR3
هارد دیسک: 750 GB Serial ATA 5400RPM
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT 640M DDR3 VRAM 2048 MB UpTo 4096 MB
صفحه نمایش: 15.6" - Bright LED
امکانات: DVD-RW - فاقد مودم - بلوتوث داخلی - Card Reader - Webcam - LAN - WiFi - HDMI - VGA Port
سایر مشخصات: باتری 6 سلولی - DOS

نام ها ديگر : Acer Aspire V3-571G

:: نقد و بررسی Acer Aspire V3-571G-73618G75Makk






• طراحی و ساخت
برخلاف آن چیزی که پیشتر انتظار داشتیم، طراحی تمام پلاستیکی V3 بسیار زیبا و جذاب است. وزن مدلهای 14.0 و 15.6 اینچی 2.6 و وزن مدلهای 17.3 اینچی، 3.2 کیلوگرم است که کمی بیش از استاندارد های لپتاپهای موجود در بازار محسوب میشود. روکشی نقره ای رنگ و مات، فضای بین استراحتگاه مچ دست و صفحه نمایش را پوشش داده است که بلندگوهای لپتاپ نیز در این قسمت نقره ای رنگ، خودنمایی میکند. پشت صفحه نمایش به طور کامل از پلاستیک مشکی براق ساخته شده است که در وسط آن لوگوی Acer دیده میشود. متاسفانه این براق بودن سطح باعث میشود که لپتاپ اثر انگشت را جذب و نشان دهد.

• صفحه نمایش
با توجه به اینکه V3 لپتاپهای خیلی گران قیمتی محسوب نمیشود، اصلا جای تعجب ندارد که Acer از صفحات نمایشی با رزلوشن های استاندارد در آنها استفاده کرده است. صفحه نمایش مدلهای 14.0 و 15.6 اینچی دارای دقت 1366x768 بوده و رزلوشن صفحه نمایش مدل 17 اینچی 1600x900 است. با وجود این، رنگهای تولید شده توسط صفحه نمایش بسیار زنده و طبیعی هستند و زوایای دید آن نیز به خصوص در حالت افقی، کاملا رضایت بخش میباشند. متاسفانه صفحه نمایش V3 کاملا براق است و این امر باعث شده که نتوان به راحتی با این لپتاپ در فضاهای خارجی و یا در زیر تابش نور آفتاب کار کرد. در بالای صفحه نمایش یک وب کم 1.3 مگاپیکسلی نیز برای انجام مکالمات اینترنتی، تعبیه شده است.

• ورودیها و خروجیها
Acer تمام پورتهای لازم و ضروری را روی مدل V3 قرار داده است که برای مثال میتوان به خروجیهای تصویری VGA و HDMI، پورت شبکه، کارت خوان SD و پورتهای USB 2.0 اشاره کرد. علاوه بر تمام اینها میتوان به پورت دوست داشتنی USB 3.0 نیز اشاره کرد. تعداد پورتهای USB 3.0 بسته به مدل دستگاه متفاوت است به صورتی که مدلهای 14.0 و 15.6 اینچی تنها یک پورت USB 3.0 داشته ولی مدلهای 17.3 اینچی دارای دو پورت USB 3.0 میباشند.

• کیبورد و تاچ پد
بر روی سطح نقره ای مات داخل لپتاپ، یک کیبورد فوقالعاده با کیفیت جزیره ای قرار دارد که در مدلهای 15.6 و 17.3، بخش عددی جداگانه (Numpad) نیز در سمت راست آن تعبیه شده است. همچنین بیشتر کلیدها دارای وظایف ثانویه هستند که توسط کلید Fn فعال میشوند. در کل، کلیدها ابعاد بسیار خوبی دارند و فضای کافی بین کلیدها به شما این امکان را میدهد که با سرعت بالا و با خطاهای بسیار کم، تایپ کنید. سطح تاچ پد V3 کمی پایینتر از سطح استراحتگاه مچ دست قرار دارد و به راحتی حتی بدون نگاه کردن به دستگاه، قابل شناسایی است. این تاچ پد به طور کامل از فرمانهای چند لمسی (مالتی تاچ) پشتیبانی کرده و در مجموع حساسیت بسیار خوبی دارد.

- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 14:18 :: توسط : محمدرضا

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رنگارنگ و آدرس thtm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 3555
بازدید کل : 227822
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


center>
- طراحی قالب و بنر ارزان
-

 

www.
thtm
.lxb
.ir
-
.com Chatroom Code -->
چت روم
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/05.js">

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 3555
بازدید کل : 227822
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

سایت دانلود ،دانلود رایگان - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن
چت روم
انجمن وبسایت:کلیک کنید Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

www.
th
tm
.lx
b.ir
Image by - رنگارنگ
Image by - طراحی
بنر
توسط
مدیر
وبلاگ
رنگارنگ
Image by - www.
thtm.
loxblog
.com
Image by - طراحی
بنر 
ارزان
-